Жіноче лідерство в часи викликів: у Хмельницькому відбувся бізнес форум ( репортаж)

14 березня у Хмельницькому відбувся бізнес-форум на тему: Жіноче лідерство в часи викликів.

У воркшопі взяли участь спікерки та підприємиці України, які ділилися власним досвідом на шляху до своєї мети. Зустріч проходила у змішаному форматі усі охочі могли доєднатися до конференції у zoom і також послухати історії жінок.

Журналістка Julia News Юлія Лемешева долучилася до онлайн-трансляції та прослухала інформацію про форум та спікерок з перших вуст.

Традиційно захід розпочався із Гімну України та хвилини мовчання, задля вшанування памʼяті українських Героїв.

Фото: Facebook| Віолета Лабазюк – офіційна сторінка

До форуму також долучилися представники влади: Голова обласної Хмельницької ради Віолета Лабозюк, представник міського голови Микола Ваврищук, уповноважений з прав людини у Верховнйі Раді України Дмитро Лубінець.

Фото: Facebook| Віолета Лабазюк – офіційна сторінка

“Починаючи з 20-го року на світовому економічному форумі була декламована статистика щодо підтримання гендерної рівності та жіночого лідерства, де Україна зі 146 країн посідала 66 місце. Сьогодні ж цей показник суттєво підвищився і скажу вам, що на 18, 6 % ми піднялися на цій шкалі. За підсумками соціологічних опитувань і досліджень потужно розвивається сьогодні жіноче лідерство, жіночий бізнес”, – зазначила Голова обласної Хмельницької ради Віолета Лабозюк.

Фото: Скриншот з трансляції

Ми вам дякуємо, за те, що ви ведете бізнес і хочу вас завірити, що ті податки, які ви сплачуєте сьогодні в бюджет міської громади, сьогодні максимально ефективно використовуються на те, щоб допомагати нашим військовим. Минулого року понад четвертина всього бюджету була витрачена на допомогу Збройним Силам і цього року ми вже дуже й дуже багато без конкретизації, але фінансового ресурсу направили допомозі Збройним Силам”, – сказав представник міського голови Микола Ваврищук, звертаючись до жінок.

Фото: Скриншот з трансляції

Уповноважений з прав людини у Верховнйі Раді України Дмитро Лубінець записав вітальне відео, де також звернувся до учасниць воркшопу:

В умовах війни жінки залучені у всіх сферах на рівні з чоловіками у секторі безпеки і оборони, політиці, бізнесі, волонтерстві, працюючи і підтримуючи економіку, вчителюючи, лікуючи, надаючи прихисток тим, хто цього найбільше потребує. Українські жінки – це воїни, бізнес-леді та люблячі мами…За дослідженням, кожен другий ФОП, який був відкритий у 2023 році відкрили жінки. ..Станом на сьогодні серед усіх державний службовиць Офісу Омбудсмана 60% це дівчата”, – зазначив Дмитро Лубінець.

Одна з історій спікерок

Фото: Скриншот з трансляції

Людмила Шанська – підприємиця, експертка в галузі онлайн продажу, експертка з просування українського продукту (прикраси “Zarmilkas”) на міжнародних виставках.

“Ми приймаємо участь у виставках в Парижі в Дубаї на показах в Мілані”, – зазначила Людмила.

Вона розповіла, що все чого досягла це було завдяки її праці.

“В батьки мені не дали чогось типу “будь ласка, роби”. В мене не було чоловіка, який би мені теж сказав, будь ласка розважайся. Все, що є це все було створено моїми руками”

Назва бренду походить від дівочого прізвища Людмили Зарічнюк:

“Назва від мого імені та прізвища дівочого тому, що я Зарічнюк Людмила.. тобто Зар мілка”

Людмила каже, що любила рукоділля ще зі школи. Пізніше навчалася на модельєра конструктора швейних виробів, а далі пішла працювати дизайнером купальників на Хмельницькому підприємстві, де вперше почала виготовляти прикраси. Потім у жінки виникла ідея створити магазини з матеріалами для них, а далі майстерні, перша виставка в Києві, перший каталог прикрас і поїздки на виставки закордон.

З 2017 року прикраси представлені у тренд зонах Парижу та Дубай. А на цей момент, над створенням та реалізацією прикрас працює понад сто висококваліфікованих спеціалістів. Компанія працює на експорт з 11 країнами світу. Аксесуари та прикраси «Zarmilkas» були представлені на показах та виставках у Парижі та Мілані. Кількість задоволених клієнтів по всьому світу сягнула вже більше мільйона за словами представників бренду.

“Відпочинок народжує фантастичні ідеї тому, що часто і навіть зараз так є, коли людина біжить, біжить у своїй праці й в роботі вона в рутині немає часу на якусь там творчість на якийсь погляд ззовні, зверху на те, що відбувається”, – розповідає підприємиця.

За словами Людмили компанія оформляє кожного місяця більше 3-ох тисяч посилок.

Жінка закликає ніколи не здаватися і не опускати руки:

“Коли хтось думає, що ось так пройшов навчання і вже завтра в тебе черга із замовлень – це неправда. Тому що мені потрібно було 5 місяців для того, щоб отримати перші вагомі результати онлайн продажів. Тому хто починає я вас запрошую не здаватись, не опускати руки”

Воркшоп відбувся за ініціативи громадської організації “МОЖУ” та за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”, Центру підтримки експорту та Міжнародного закритого жіночого бізнес-клубу “Busines Woman Club”. Це один з дванадцяти заходів, проведення яких заплановано у кількох областях України.

Репортаж записала та опублікувала

Журналістка та редакторка

Юлія Лемешева

Читайте також. У Хмельницькому відбувся молодіжний форум ( репортаж)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *