Люди з інклюзивністю відтепер матимуть змогу забронювати місце в спеціальному вагоні «Укрзалізниці» через онлайн-сервіс перевізника. Сервісом зможуть скористатися люди з інвалідністю І групи, діти з інвалідністю, пасажири на колісних кріслах та ті, хто їх супроводжує.
Про це повідомили в офіційному Facebook Укрзалізниці.
“Запускаємо новий і важливий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю! Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної. Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують”, – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що заявку на інклюзивний вагон потрібно подати через онлайн-сервіс щонайменше за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори зв’яжуться із замовником. У касі отримати та сплатити квитки можна принаймні за годину до відправлення поїзда.
Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.
Громадянам такж надається можливість скористатися послугою замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Станом на зараз УЗ має у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.