“Укрзалізниця” відновила можливість купувати квитки на потяги онлайн.
Про це проінформували в офіційному Facebook “Укрзалізниці”.
“Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення. Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі. Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди”, – йдеться в повідомленні.
В “Укрзалізниці” зазначили, що для посадки в поїзд також можна використати скриншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – показати на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Контекст
23 березня онлайн-системи “Укрзалізниці” зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Продаж квитків здійснювали через каси на залізничних вокзалах.
Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що ключова система продажу квитків “Укрзалізниці”, на якій працюють всі каси, витримала атаку та зберегла працездатність.
Читайте також. Укрзалізниця запускає додатковий поїзд із Києва до Львова